Бренд KARAVAY

повернувся на

Ukrainian Fashion Week

VOGUE
06.09.2019
Бренд KARAVAY   повернувся на  Ukrainian Fashion Week

Після кількох сезонів творчого пошуку Ірина Каравай повернулася не просто з новою колекцією, але також з айдентикою та концепцією бренду KARAVAY. 

На презентації в межах UFW дизайнерка показала 8 образів колекції Urban Elegance весна-літо 2020 на тлі відеопроєкції з новим логотипом.

Бренд KARAVAY   повернувся на  Ukrainian Fashion Week
Бренд KARAVAY   повернувся на  Ukrainian Fashion Week

До ребрендингу бренд поставився ґрунтовно. До презентації нової колекції запустили сайт з онлайн-магазином, який з'являється першим у рядку пошуку google. Про комерційні плани дизайнерка не розповідає, але на сайті зазначений курс на індивідуальну роботу з корпоративними та приватними клієнтами. Тому можна в майбутніх колекціях очікувати бездоганно зроблених речей, якими бренд KARAVAY вирізняється з моменту запуску 2011 року.

Новий образ бренду дизайнерка називає неокласикою. У сезонній капсулі Каравай показала не лише своє вміння надавати сучасний вигляд класичним формам, а й головні сарторіальні знахідки бренду.

Бренд KARAVAY   повернувся на  Ukrainian Fashion Week
Бренд KARAVAY   повернувся на  Ukrainian Fashion Week
Бренд KARAVAY   повернувся на  Ukrainian Fashion Week
Бренд KARAVAY   повернувся на  Ukrainian Fashion Week
Бренд KARAVAY   повернувся на  Ukrainian Fashion Week

Сукні приталені і об'ємні, ошатні і буденні, формальні і для домашнього свята, – як основа жіночого гардероба. Жіночні костюмні двійки. Рустикальні розкішні фактури. Любов до делікатної гри прозорого і щільного матеріалу, яка будить чуттєвість закритих стриманих речей. Фактурні об'єми, які транслюють ідею шляхетності в костюмі. 

Всьому цьому дизайнерка надала ще більше стриманості і лиску: мінімізувала виразну частину одягу і надала речам інстаграмний, більш зрозумілий за сучасними оцінками вигляд.

Бренд KARAVAY   повернувся на  Ukrainian Fashion Week
Бренд KARAVAY   повернувся на  Ukrainian Fashion Week

У розмові якось дизайнерка сказала, що «одяг транслює культурний, а не соціальний рівень». Ця складова бренду KARAVAY читається у прагненні формувати культуру одягу, яку створюють, а інші купують для довгого життя в гардеробі. Амбіція створювати речі – об'єкти для колекціонування – під час презентації була очевидною і зрозумілою.

Бренд KARAVAY   повернувся на  Ukrainian Fashion Week
Бренд KARAVAY   повернувся на  Ukrainian Fashion Week

Презентація відбувалася під імпровізацію чудового композитора і саундартиста Олега Шпудейка (aka Heinali). Відеопроєкція логотипу більше нагадувала роботу для виставки, а сама презентація в форматі перформансу проходила під написом KARAVAY Gallery.

KARAVAY

welcome to

karavay showroom

KARAVAY

Дякуємо!

Ми з Вами зв'яжемось найближчим часом

KARAVAY

Вибачте, сталася помилка. Спробуйте ще раз або зателефонуйте нам