Після кількох сезонів творчого пошуку Ірина Каравай повернулася не просто з новою колекцією, але також з айдентикою та концепцією бренду KARAVAY. На презентації в межах UFW дизайнерка показала 8 образів колекції Urban Elegance весна-літо 2020 на тлі відеопроєкції з новим логотипом.
Бренд KARAVAY повернувся на Ukrainian Fashion Week
До ребрендингу бренд поставився ґрунтовно. До презентації нової колекції запустили сайт з онлайн-магазином, який з'являється першим у рядку пошуку google. Про комерційні плани дизайнерка не розповідає, але на сайті зазначений курс на індивідуальну роботу з корпоративними та приватними клієнтами. Тому можна в майбутніх колекціях очікувати бездоганно зроблених речей, якими бренд KARAVAY вирізняється з моменту запуску 2011 року.
Новий образ бренду дизайнерка називає неокласикою. У сезонній капсулі Каравай показала не лише своє вміння надавати сучасний вигляд класичним формам, а й головні сарторіальні знахідки бренду.
Сукні приталені і об'ємні, ошатні і буденні, формальні і для домашнього свята, – як основа жіночого гардероба. Жіночні костюмні двійки. Рустикальні розкішні фактури. Любов до делікатної гри прозорого і щільного матеріалу, яка будить чуттєвість закритих стриманих речей. Фактурні об'єми, які транслюють ідею шляхетності в костюмі. Всьому цьому дизайнерка надала ще більше стриманості і лиску: мінімізувала виразну частину одягу і надала речам інстаграмний, більш зрозумілий за сучасними оцінками вигляд.
У розмові якось дизайнерка сказала, що «одяг транслює культурний, а не соціальний рівень». Ця складова бренду KARAVAY читається у прагненні формувати культуру одягу, яку створюють, а інші купують для довгого життя в гардеробі. Амбіція створювати речі – об'єкти для колекціонування – під час презентації була очевидною і зрозумілою.
Презентація відбувалася під імпровізацію чудового композитора і саундартиста Олега Шпудейка (aka Heinali). Відеопроєкція логотипу більше нагадувала роботу для виставки, а сама презентація в форматі перформансу проходила під написом KARAVAY Gallery.